[LINUX:21728] Re: modem

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 13 Nov 2000 - 12:30:02 EET

--- Ferdi Dogan <fdogan@tef.selcuk.edu.tr> wrote:
> Herkese merhaba
 Merhaba

> Tartisma listesine yeni girmemden dolayi ve linuxi
> yeni ogrendigimden
> sistem aygitlari ile ilgili bir sorun cekiyorum.
> Umarim derdime derman
> olursunuz..
> Internete baglanmam icin oncelikle modemi tanitmam
> gerek ama modem bir
> turlu tanitamiyorum veya tanimiyor
> modem external olmasina ragmen modemi tanimamak icin
> buyuk caba
> gosteriyoru gibi gorunuyor. Benim bilgim ve
> yapabileceklerim buraya kadar
> bundan sonrasi icin yardimci olursaniz sevinirim...

 Ama bizim bilgimiz de bu mail kadar ... :) Biraz
donanimin hakkinda, kullandigin linux surumu ve
programlar hakkinda bilgi verirsen sana yardimci
olmaya calsiriz.

 Modeminin markasi, modeli ne ? Hangi porta bagli?
Linux dagitmin ne ? Hangi linux programiyla kullanmaya
calisiyorsun? Ne yapmaya calistin da ise yaramadi ?

> ferdi
> saygilariml;

  Onur
  Saygilarimla