[LINUX:21708] Re: licq

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Mon 13 Nov 2000 - 00:34:42 EET

selam.
haklisiniz.. allahtan basimizda bu isten anlayanlar var..
ben SuSE ye henuz kurabilimis degilim licq 1.0 i , ama elimde kicq var ve
bana yetiyor..
SuSE 70 ile ilgili ise
#cd/licq-1.0/plugins/qt-gui-1.0
#/configure ettigimde
------
son satirlari veriyorum..
checking for QT libraries /usr/lib/gt2/lib #SuSE deki qt(usr/lib/qt-2.1.1)
checking for QT includes...
configure error...
I can't find the QT header files
cok onemli degil ama sorunu merak ediyorum..
tesekkurler..

Sun 12 Nov 2000 23:25 tarihinde ?unlar? yazm??t?n?z:

Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi
zbahadir@turk.net & bursa@bursahakimiyet.com.tr