[LINUX:21709] modem

From: Ferdi Dogan (fdogan@tef.selcuk.edu.tr)
Date: Mon 13 Nov 2000 - 01:43:20 EET

Herkese merhaba
Tartisma listesine yeni girmemden dolayi ve linuxi yeni ogrendigimden
sistem aygitlari ile ilgili bir sorun cekiyorum. Umarim derdime derman
olursunuz..
Internete baglanmam icin oncelikle modemi tanitmam gerek ama modem bir
turlu tanitamiyorum veya tanimiyor
modem external olmasina ragmen modemi tanimamak icin buyuk caba
gosteriyoru gibi gorunuyor. Benim bilgim ve yapabileceklerim buraya kadar
bundan sonrasi icin yardimci olursaniz sevinirim...
ferdi
saygilariml;