[LINUX:21663] cok onemli (ip lere farkli haklar vermek istiyorum..)

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 22:34:49 EET

Selamlar...
ip masq ve squid kurulu internet hizmeti veren bir sistemim var, ve ben
kullanicilara tek tek farkli haklar vermek istiyorum...
ornek 192.168.202.202 full erisim
        192.168.202.203 sadece proxy
        192.168.202.204 sex ne chat yasak gibi..
        192.168.202.205 tamamen iptal
bu konuda yardimci olabilecek arkadaslar var mi?
tesekkurler /linux'lu gunler dilerim...

Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi
zbahadir@turk.net & bursa@bursahakimiyet.com.tr