[LINUX:21662] Re: kernel goctu :(

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 21:52:29 EET

--- Serdar Cevher <scevher@hotmail.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Emin degilim ama kurdugunuz Nvidia driver'lari
> betaysa eger, stabil olarak calismayabilir ve
> problem buradan kaynaklanabilir. Belki bir onceki
> tastiklenmis driver'i kurarsaniz sorununuz
> hallolabilir.
>
> Iyi calismalar.
> Serdar Cevher

 Aslinda 0.95 versiyonu, stabilitesini hic tartisamam
ama sanirim nvidia 100% emin olmadan driverlarini
guvenilir ilan etmek istemiyor, yine de cok kaliteli
yazdiklarini dusnuyorum. Nvidia driver isini gercekten
iyi becerir.

 Sanirim nvidia nin kernel modulu problem cikarabilir,
peki bir sorun ciktiginda bunun herhangi bir module
bagimli olup olmadigini takip edebilecegim bir log
var mi? Problem kernel seviyesinde oldugu icin neye
guvenebilecegimi bilmiyorum, gerci sorun tekrar
etmedi. Eger sorunu tekrar ettirebilirsem onereceginiz
bir problem analiz yontemi var mi ?

          Tesekkur ederim
                                  Onur