[LINUX:21341] Re: leased-line sorunu

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 16:35:49 EET

xxxx xxxxx wrote:

> Bulundugum is yerinde doruk net tarafindan saglanmis 64 kb'lik hat, stu-160
> modem, cisco 2501 router var. Hemen sansli oldugumu dusunmeyin. Benim
> konumumda isten ayrilan kisilerden router'in giris sifresini alamadim. Uzun
> ugraslar sonucu routerin sifresini kirdim. Bilgisayar kuruldu, ayarlar
> yapildi, modem A kalite baglanti gostermesine ragmen disari acilamadim.
> Modemin sirketi modemi inceledi, router incelendi(configirasyon yeniden
> yapildi) hicbir sorun gozukmuyor. Doruk net modemimizi new-bridge modemle
> [...]

Selam

Oncelikle hattinizin Frame Relay mi Leased Line mi oldugunu kesin olarak
biliyormusunuz ?
Belki orda bir sorun vardir ?

Sonralikla Stu 160 Modemler gayet iyidir. Eger hat leased line ise bir problem
cikacagini sanmiyorum.
New Bridge Modemlerin tek avantaji TT tarafindan kontrol edilebiliyor olmasi,
Eskiden Bazi uyaniklar
64 k actirip 2 Mbit kullandigi icin TT boyle bir yol secmis.

Configlerden eminseniz TT hatti Frame Relay uzerinden vermedigine emin olun,
Zaman zaman kafalarina gore takilabiliyorlar

Ayrica Router Configini gonderirseniz daha iyi cozum uretilebilir

--
Sancar Saran                    saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator