[LINUX:21342] Re: Ip Share Cihazi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 16:35:59 EET

ilk dikkatimi ceken sey su
nokia
nt 4 ve solariste
4 er network NIC var iken
RS de ve linux da 2 NIC var
bu anlamda iki tarz sistem grubu olusmus durumda.

ayrica clientlerin sayisi cok gercekci gelmedi bana

gunumuzde orta olcekli bir ISP yada content provider a firewall undan
gececek requestler epeyce fazla yerden ayni anda gelebiliyorlar.

hiz ve bandwidth yaninda packet per sec orani da cok onemli bir
kriter bu gibi durumlarda.

ayrica xeon dual 550 de epeyce ciddi maliyeti olan bir cihaza
benzemekte

muhabbetin ilk baslangic noktasi cok baska bir yer iken bu noktalara
geldik. ilk maillerimden birisindede bu konuya deginmistim.

ayrica stabil olmayan bir isletim sisteminde (NT firewall neden
dusunulur oda ayri bir konu :) )