[LINUX:16007] lilo, ve http failure.

From: volkan (volkan35@hotmail.com)
Date: Tue 30 May 2000 - 01:05:52 EEST

liloyu anlasilan ogrenmiyorum, lutfen birisi bana ilisikteki lilo.conf dosyasini duzenleyip yollar mi, yalniz bir aksilik olur da lilo calismazsa boot edilmezse, ne yapmak gerektigini de lutfen soyleyin...cunku linuxte cok aksiliklerle karsilastim diye bir e-mail yazdiktan sonra linuxtayken "@" isaretini yapmak icin alt gr+q ya bastigimda yazdigim e-mailin bulundugu browser kapandi, hic sasirmadim ve hemen windowsa gectim maalesef...
bir de http failure mesaji aliyorum bu ne ola ki? hem acilirken hem kapanirken hersey ok diyor http failure yaziyor...
tesekkurler iyi calismalar...