[LINUX:16032] RE: lilo, ve http failure.

From: Yasar Sarcan (yasar.sarcan@deu.edu.tr)
Date: Tue 30 May 2000 - 09:49:57 EEST

Size Lilo yerine Bootpart programını tavsiye ediyorum. Benim, Lilo nun 1024
cylinder sorunu yuzunden epey başım ağrımıştı. Gerci su anda Lilo nun yeni
versiyonunda bu sorun yok ama artık ben kesinlikle Lilo kullanmak
istemiyorum . Bootpart programını http://www.winimage.com/bootpart.htm
adresinden cekebilirsiniz. Bu minik program aracılıgıyla cok kolay bir
sekilde boot problemlerinden kurtulabilirsiniz bence.

herkese kolay gelsin..
Yasar SARCAN