[LINUX:15744] Re: Cok Acil ( Ext2 Problemi )

From: Korhan Gurler (korhang@superonline.com)
Date: Sun 21 May 2000 - 12:10:04 EEST

//Su Cih tan etkilenenlerin kullandigi bir Tiramisu diye program var.
//Bilirsiniz.Fat in 2. kopyasini kullanarak dosyalari kurtariyor.
//Linux ext2 icinde boyle bir sey mumkun mu?
//Yani dosyalarimi bir sekilde kurtaracak bir sey lazim bana.
//Bilgisi olan varsa Lutfen mail atsin.

Sanirim Tolga'nin listeye attigi bir link vardi ext2'yi kurtaran bir
program hakkinda hemde bedava idi program liste arsivine bakarsaniz
bulursunuz sanirim, bende bulabilirsem gonderirim linki.

//
//
//Iyi calismalar.
//
//NES
//Bilgisayar benim kadar bagli olan insanlar bilir disk ucmasinin anlamini.
//Hayatin tadi kalmiyor ;))
//
//
//
//
// Listeden cikmak icin:
// unsub linux
// mesajini listeci@bilkent.edu.tr'a gonderiniz.
// Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin.
// Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/
//