[LINUX:15743] Ynt: root disinda ppp baglantisi

From: [_-AsH-_] (ash@efes.net)
Date: Sun 21 May 2000 - 10:48:34 EEST

Büyük ihtimalle yazma modunu o kullaniciya tanimlamamis olmaniz söz konusu o
yüzden kullanici herhanbi bir sinyal o device yazip karsi tarafa
yolliyamadigi için baglanti kopuyordur.
CHMOD ile o dosyalari userlerinda kullanabilecegi hale getirmeniz yeterli
olurdu aslinda dosya sahiplerini degistirmenize de gerek kalmazdi böylece...
sanirim 655 modu bir dosyayi bütün kullanicilara yazma hakkini veriyordu...

Iyi günler.
[_-AsH-_]® (The_KilleRQueeN) @ 52400065 #