[LINUX:15742] root disinda ppp baglantisi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 21 May 2000 - 10:07:58 EEST

Merhaba,

  Bir Slackware 4.0'da, root disinda bir kullanicinin bir modemi
  kullanarak baska bir yere ppp baglanabilmesini istiyorum.

  Modemin bagli oldugu /dev/ttyS0'in sahibini ilgili kullaniciya
  gecirdim. Bunun disinda /etc/ppp/ altindaki tum dosyalarin ve
  dizinin de sahibini o kullanici yaptim.

  Daha once bunlari yapmam yeterli olmustu (hem de ayni makina, ayni
  linux dagitimi) ancak bu sefer telefonu cevirip tam ppp baglanti
  kuruldugu sirada pppd die ediyor.

  Genel bir problem degil, cunku root olarak dial edersem sorunsuz bir
  bicimde baglaniyor, bir problem yasanmiyor. Bu nedenle bir seylerin
  haklarini duzenleyemiyor olmaliyim.

  pppd paketi ile ilgili tum dosyalarin sahibini root disindaki
  kullanici yaptim (/var/log/packages'dan bakip) ama sonuc degismedi.

  Eksik ne yapiyorum?

                                 Doruk