[LINUX:15434] Re: Apache Jserv

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Wed 10 May 2000 - 18:04:27 EEST

On Wed, 10 May 2000, OZGUR CENGIZ DEMIR wrote:

> On Wed, 10 May 2000, Selami AKSOY wrote:
>
> Selam,
> Burada birden cok hata var,

> --prefix=/home/httpd/jserv
> --sysconfdir=/etc/httpd/jserv
> --with-apxs=/usr/sbin/apxs
> --with-apache-src=/usr/local/src/apache_1.3.12
> --with-logdir=/var/log/httpd/jserv
> --with-jdk-home=/usr/local/jdk
> --with-JSDK=/usr/local/jsdk/lib/jsdk.jar
>
> 1. Jserv ve Apache farkli dizinler altina kurulmalidir, gerci burada scope
> disinda sanirim ama hicbir sekilde www server in htdocs dizini altinda
> [...]

Aynen bu Sekilde CalIStIrdIm bu sefer configure scriptini ama deGiSen birSey
olmadI.. AynI hata mesajInI alIyorum.. KullandIGIm jsdk jsdk20-solaris2-sparc.tar.Z
solaris yazIyo ama linux iCin ayrI bir versionu yok zaten artI saadece class lardan oluSuyo zaten.. Platform ile ilgili birSey deGil..
JDK veya JSDK nIn kurulumuyla alakalI bilinmesi gereken birSey var mI?
/local/local altIna aCtIm saadece ben bunlarIn .tar.gz lerini baSka da birSey yapmadIm..