[LINUX:15406] Re: Apache Jserv

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Wed 10 May 2000 - 07:46:30 EEST

On Wed, 10 May 2000, Selami AKSOY wrote:

Selam,
Burada birden cok hata var,

> /usr/local/src/JServ/ApacheJServ-1.1.1b1# ./configure
--prefix=/home/httpd/jserv
--sysconfdir=/etc/httpd/jserv
--with-apxs=/usr/sbin/apxs
--with-apache-src=/usr/local/src/apache_1.3.12
--with-logdir=/var/log/httpd/jserv
--with-jdk-home=/usr/local/jdk
--with-JSDK=/usr/local/jsdk/lib/jsdk.jar

1. Jserv ve Apache farkli dizinler altina kurulmalidir, gerci burada scope
disinda sanirim ama hicbir sekilde www server in htdocs dizini altinda
olmamalidir. Default prefix olan /usr/local/jserv kullanmak en mantiklisi.

2. sysconfdir kullanmaya gerek yok, /usr/local/jserv/etc otomatik olarak
atanacaktir.

3. apxs ve apache-src ayni anda kullanilmaz, birisi DSO birisi static
compile icin....

Simdiye kadar yazdiklariminin hicbiri direk olarak jsdk soruu ile ilgili
degildi, o soruna gelince:

JSDK ile ApacheJServ un versiyonu uyumlu olmali, bu yuzden mutlaka JSDK2.0
kullanilmali... eger JSDK 2.0 kullaniyorsan bir sorun cikmamasi lazim...

Ben uygun configure script ini yaziyorum,

/configure --prefix=/usr/local/jserv
--with-apache-src=/usr/local/src/apache_1.3.12
--with-jdk-home=/usr/local/jdk
--with-JSDK=/usr/local/jsdk/lib/jsdk.jar
--with-EAPI
--enable-compressed-jar
--disable-debugging

Ozgur C. Demir