[LINUX:15407] ethernet modem

From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Wed 10 May 2000 - 08:54:15 EEST

Merhaba,
evdeki PCim icin bir harddisk aldim. Ikıncı harddiski takip uzerine suse kurdum. fakat cok ilginctir ki artik hicbir sekilde ne ethernet kartimi ne de modemimi tanitamiyorum. su anda 2 harddisk var pcde..1 tane varken atni donanimla sorunsuz herseyi tanitmistim.

problem neyden kaynaklanmis olabilir?.....
urgent help plz..

:o))
www.wapturkiye.gen.tr

YILMAZ GULERYUZ