[LINUX:15241] linux_C++_VCD_hda

From: murat selcuk (selcukmurat@hotmail.com)
Date: Thu 04 May 2000 - 05:34:06 EEST

Merhaba arkadaşlar aşağıdaki sorularıma yanıt bulabilirsem sevinirim.
  1.Linuxta Xwindows da çalışam C/C++ compiler var mı?
  2.Xwindow da çalışan MTV vcd player ile ilgili şöyle bir problemim
var.küçük ekranda atlatarak oynatıyor.ayarlarıyla oynuyunca atlatma
düzeliyor ama bu sefer ses gidiyor(not:zaten ayarlar bölümünde ayarlarla
oynanırsa sesin kalkacağı belirtilmiş).Birde tam ekran yapınca zemin
kararıyor ama yine görüntü tam ekranın ortasında küçük bir ekranda.Bu
programı kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Veya bildikleri daha iyi
bir program var mı.
  3.Linux açıldığında bazen "hda3 was reached maximal mount count check
force" deyip sanki hatalı bir kapama olmuş gibi harddiski kontrol
ediyor.ama sistem bu işlemden sonra normal açılıyor.Ben bu olaya mana
veremedim.Neden dir dersiniz?