[LINUX:15258] Re: linux_C++_VCD_hda

From: kabalak@gmx.net
Date: Thu 04 May 2000 - 16:14:18 EEST

murat selcuk [ Thu, May 04, 2000 at 05:35:03AM +0300 ] :
> Merhaba arkadaşlar aşağıdaki sorularıma yanıt bulabilirsem sevinirim.
> 1.Linuxta Xwindows da çalışam C/C++ compiler var mı?
> 2.Xwindow da çalışan MTV vcd player ile ilgili şöyle bir problemim
> var.küçük ekranda atlatarak oynatıyor.ayarlarıyla oynuyunca atlatma
> düzeliyor ama bu sefer ses gidiyor(not:zaten ayarlar bölümünde ayarlarla
> oynanırsa sesin kalkacağı belirtilmiş).Birde tam ekran yapınca zemin
> kararıyor ama yine görüntü tam ekranın ortasında küçük bir ekranda.Bu
> programı kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Veya bildikleri daha iyi
> bir program var mı.
> [...]

Ya dediğin gibi ( `root' olarak ) `halt' ile bilgisayarini normal kapatmadin
 .
Böyle değilse ext2fs'in ayarlamasina göre değişik mount/umount-sayisi aşilirsa
 yapilan bir kontrole `yakalandin' , yani her X mount7umount'da bir ext2fs
  dosya sistemi diski kendiliğinden kontrol ediyor .. Bu normaldir .
   Sistemin her başlangicinda disk'in mount ve sistemin kapatilmasinda
    umount edilmesini gözönünde tutarsan , bu denetleme karşina cikabilir ..
    [ ext2fs dosya sistem modülünü kendin denetlediysen/denetliyorsan bu
        kontrollerin sinirini belirleyebilirsin ( mesela sadece her 500 mount/umount
         'de kontrol et vs. ... )

{< kabalak->Fatih Demir. email->kabalak@gmx.net. icq->64241161. desktop->GNOME. >}