[LINUX:15242] Re: HDD Kurulum Hatasi

From: Raif Tolga KORKUNĮKAYA (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Thu 04 May 2000 - 06:43:24 EEST

Celeron o'clocsuz calisiyor degil mi? Zira linux windows dan daha
fazla yuklenir islemciye. Degistirmediginiz tek sey anakart
sorun onda olabilir mi?

  Beklenen bir elektrik kesintisi nedeni ile "Halt" ettigim makinayi (RH 6.1) tekrar actigimda bazi hatalarla karsilasinca (localhost adres vs. denemeleri falan yapiyordum ayrica...) tekrar kurma ihityaci hissettim.
  Makina Celeron 433, 8.4 GB Quantum HDD, 382MB RAM, Gigabyte BXC6 Anakart vs..
  Kurdugum dagitim RedHat 6.1 (Orjinal CD'sinden).