[LINUX:15227] FORM MAILER

From: Mehmet Ozdogan (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 14:55:15 EEST

Selam;

Sistemde calisan ve web sitesinden form gonderen bir pl script var var olmasina ama kafami kurcalayan bir seyler var . Bu formdan abuk sabuk bilgiler geliyor ve mail direkt olarak sirket mudurunun mailine yonleniyor :)))

Dolayisi ile benim de basim agriyor bu konudan dolayi. Sistemdeki bu perl script sayesinde bilgi gonderen kisinin IP adresini tesbit etmem mumkun mu? Bunu nasil yapabilirim. Ekte pl script i yolluyorum ilgilenen olursa sevinirim.

Slackware 7.0 Redhat 6.2 Mandrake 7.0 ve FreeBSD 4.0 isolarini cektim hafta sonu cogaltmayı planliyorum . Ankara' dan olan ve bu surumlere ihtiyaci olanlara cd Ucreti karsiligi Verebilirim. Ayrica hemen hemen her ilde bir Linux kullanıcıları grubu var. Ankara'da da vardir mutlaka, boyle bir grup varsa ve bu gruptan birileri mail imi okuyorsa gruba katılmak istiyorum.

Saygi Sevgi Linux.

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr