[LINUX:15226] RE: PHP listesi ve albatros

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 03 May 2000 - 14:54:06 EEST

PHP'nin onem kqzanamsi ve d estek gormesi sevindirici.

Yanliz sua da birden fazla liste var;
birden fazla dokuman uretemeye calsian ekib var.

Su gucleri birlestirebilsek daha iyi olmaz mi ?

www.baslangic.net'deki arkadaslar da bir sey yapmak istiyorlar

php@linux.org.tr de bir liste var.

bir isbirligi olustrabilsisek

php.org.tr altinda calsimaka da mumkun.