[LINUX:15225] RE: PHP listesi ve albatros

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 03 May 2000 - 12:20:52 EEST

Merhaba,

PHP konusunda yeni bir calisma baslatmis bulunuyoruz.
Bugun yarin devreye girecek olan çalışma bir mail grubu ve
web sayfasından olusuyor. Tamamen turkce dokumanlardan oluşacak
PHP konusunda yararlı site olacağını düşündüğüm sitenin adresi

tr-php.bilkent.edu.tr olacak.

listeci@tr-php.bilkent.edu.tr mail grubu da yer olacak.
Gruba uyelik islemleri için web adresini kullanabilirsiniz.
Gelismeleri sonra yine bildireceğim...

Batur ORKUN

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst