[LINUX:15185] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 20:11:36 EEST

> Tekrar soyliyorum anlatamadim galiba elemanlar durumu biliyor ve bunu ofis
> ici otomasyon olarak dusunun. Firmalrin calisma seklinide elestirmeyi
> birakin. Sizin firmanizda boyle olmayabilir burada e-mailin tek kullanim
> amaci is amaclidir ve firma icinde olup biten herseydenden yoneticilerin
> haberdari olmasi gerekir. Kaldiki suan gonderdikleri e-maillerin print
> outlarini cikartip yoneticilerine sunmakta bu insanlar. Lutfen cozum
> sunmayip nasihat sunacaksaniz cevap yazmayin. Burasi linux sorunlarinin
> cevaplandigi bir kanal oldugunu unutmayin.

Selam,
Oncelikle bu muhabbet artik iyice sIktI.
Bu listede bircok sey tartisiliyor ve cozum bulunuyor.
Sizin probleminiz cozumu cok basit bunu buradaki bircok kisi biliyor.
Fakat gerek sizin tavriniz gerekse sirketinizde uygulanmakta olan ve
insanlarin ses cikarmadigi fakat bunun bu listedeki bircok kisinin etik
anlayisina uymadigi bir durum olmasi nedeni ile bende dahil olmak uzere
insanlar size cevap yazmiyor ve buyuk ihtimalle de yazmayacaktir.

Fakat bu durum sizin buradaki insanlari birsey bilmiyorsunuz , ses
kartlarina cozum bulun turunden laflar etmenizi gerektirmiyor.

Kendiniz arastirarak nasil yapilacagini bulabilirsiniz.

Lutfen artik bu konu ile listeyi gereksiz yere kasmayin ve rahatsiz
etmeyin.
Eminim bircok arkadasim benim gibi dusunuyordur.

Lutfen artik bu konu kapansin tartismalari da ozele tasiyin.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC