[LINUX:15189] Ynt: Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Mehmet Ozdogan (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 20:57:58 EEST

E soyledik ama dimi? Gereken bilgileri direkt vermek yerine sizi
yonlendirmek kafi gelmiyor galba? BURASI bir liste ve bu listede insanlarin
sorunlarina cozum bulmak icin her sey yapilabilir.

Onemli olan insanlarin ses kartlarinin calisip calismamasi yada ona cozum
bulmak degil BAZ ALINAN YARDIMLASMA dir. begenmiyorsaniz icinde bulunmasi
gereken mesajla birlikte neler yapmaniz gerektigi bu mail in en alt
satirlarinda mevcut.