[LINUX:15213] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 09:17:22 EEST

  Selamlar,
Bu konunun gereginden fazla uzadigini dusunuyorum.Ancak sayin Kalfayan'in
yapmak istedigi islemi neden *tum* kullanicilar icin gecerli kilmaya
calistigini anlamadim.Gonderdigi maili gonderirken ithalat mudurunun email
adresini CC kismina yazmak cokta zor olmasa gerek bir mail kullanicisi
icin.Kaldi ki tum mail clientleri CC secenegini icerir ve destekler.Ben mi
yanlis dusundum yine ?