[LINUX:15179] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 18:11:11 EEST

Gelen maillerin yedegini almayi anlayabilirim Zaten, mailer serverda
biriktiğinden yapacak başka irşey de yok, Keşke doğrudan kullanıcınn
eline ulassa da kendi yedegini kendi tutsa, postacı bir gün kapıdan
girdiginde bir yedeginin fotokopisini aldik dese herhalde bozulurum.
Gonderdigim seyler içinde ayni seyi yapsa bu beni iyice sok eder.
Ayrica eger bir elemanim biri ile yazisiyorsa, yazısma onun
yazismasidir. gerkiyorsa yoneticiye zaten ulasacaktir. yöneticinin her
gidip geleni kontrol etmesi onu yönetici degil yapsa yapsa bekçi yapar.
Bilmiyorum ama en kücük kurumda bile bence bu calisanlari rahatsiz eder.
Evet burasi linux tartisma grubu olabilir.
Teorik olarak birseyin nasil yapilacagini bilmek isteyebiliriz de .
Ama bazı şeyler teorik kalmali
Bu benim gorusum, Sirketinizdekilerin gorusunu bilemiyorum.
İyi calismalar...