[LINUX:15180] RE:

From: System Owner (celak@celak.dhs.org)
Date: Tue 02 May 2000 - 18:11:57 EEST

Bence sizin yaptiginiz ayarlarda bir problem var.Bu windows deil ki IRQ
memory caki$masi olsun... iki etherneti de takip biraz daha doc okuyup
yeniden deneyin.. ben yanyana iki tane PCI ethernet cok taktim hepsinde de
ozel bir caba sarfetmeden system kendisi buldu ve kullandi
kartlari. 100Mbit gibi bir takintiniz yoksa RTL8029 takin cillop.