[LINUX:15174] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Nurhan Kalfayan (nurhan@solfix.net)
Date: Tue 02 May 2000 - 16:29:44 EEST

Belliki bu listede kimsenin dogrudurust birsey bildigi yok. Sorunuma cevap
vereceginize laf yetistirmegi tercih ediyorsunuz. Burada kimsenin kimseyi
yargilayacak bir konumda oldugunu sanmiyorum. Ben yanlizca sendmailde
bahsettigim konu nasil yapilir dedim buna cevap vermek yerine ahlak dersi
vermeyi herkes tercih etti. Neden bir yazilimin islevi ile ilgili bir sorum
bu denli tepki gosterdi anlamis degilim. Bu mail server herhangi bir ISP nin
serveri degil kendi local kullanimda olan bir server. Ama hicbiriniz bu
ihtimali goz onunde bulundurmadan yargiliyorsunuz. Ben bu denli detay
bilgiyi bastanda verebilirdim ama lafi uzatmanin manasi olmadigini
dusunerekten kisaca sorunu soyledim. Ve bana gelen mesajlarda herkes sorunu
cozmek yerini sorun cikartmayi tercih etti.
Arkadaslar burada Linux u ve programlarini kullanmayi daha iyi ogrenmek
anlaminda birbirinize destekmi olmaya calisiyorsunu bunu bir dusunun. Ben
size cikip linuxde bir sistem nasil hack lenir diye bir soru sormadim

Saygilarimla
Nurhan Kalfayan