[LINUX:13975] ISA Modem

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Sun 26 Mar 2000 - 01:00:12 EET

 Merhabalar.
   Aslında linuxa oek yeni sayilmam. Ama Modemle her zaman basim dertte
oldu. ne ise. Bendeki soft modem oldugu icin yakın zamanlarda bir Isa modem
aldım.
   Internal Aztech 4017 ISA PNP modem. Zann edersem winmodem diil. Ya da
boyle umit ediyorum. Tabii ki bunu da bir huracidan aldim. Daha yeni idi.
Windows altinda com5'e kurularak calisti. Hem de nasil? Ama Linux altinda
bir az harab oldum. isapnp komutu sadece "usage isapnp configuration" diye
bir mesaj veriyor. o kadar: Modemi nasil tanitirim ve kullanirim diye
yardimci ola bilirseniz cok sevinirim. Bu arada nerede ise ulasa bildiyim
butun nowto'lari okudum. Ama sonucta yene de size yazma mecburiyeti hiss
ettim.
    Sevgilerle Dr.Vasif Ismailoglu