[LINUX:13976] Re: ISA Modem

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Sun 26 Mar 2000 - 05:05:11 EEST

Merhabalar. Tekrar. Bu arada kendim bir seyler denedim. Ve bir seyler basardınm
galiba. Mesela bir sndconfig komutunu calistirayim dedim. Vee hayret ses karti
olarak ertik Azt 4017 Isa Modem kart diye cikti. Tabii konsolu kapatım. Aman
ses kartimin ayarlarni da değistirmesin simdi. Ama kppd'de flow kotrolleri
degistirdim veeeeee ttys1'de modem tanidi. Amma verilen ATI kumandalarinin
hepsine bos yanit verdi. Belki de boyle olali diye dusundu. Amma acconru yazib
da internete baglanmak istedim. Amma "initializing modem" dedi ve oyle kaldi
tabii modemin o guzelim sesi de yok. Simdi hezerat bumodem taninmimi yoksa yine
nini?
    Bu arada startup'da setting up ISA PNP device diye bir mesaj cıkmaya
basladi. Demek ki tanimis.
   Bir de ben bu gnomeden nefret ediyorum. Konsoldan hangi umanda ile direkt
KDE baslata bilirim? Bir cok kombinasyon denedim. Ama sonuc yok.
      Ekran karti iyi olup ta 640 cozunhurlukte calsanlara bir nor. Birakin
XF86Setup'i. Daha 1024 yapamadiysaniz bu isinbilmiyorsunuz daha demektir(ben
dahil). Xconfigurator'u deneyin. Bende direkt 1024 yapti ve sonuc mukemmle.
    yardimci olacak arkadaslara simdiden tesekkurler.
    Bir de ben mesaj gonderdikten sonra
"Warning Can't connect to server -- Article will be spooled.
Can't rename spool file, Permission denied."
diye bir mail geldi. Yoksa ben kendi kendime mi yaziyorum? ne dersiniz?
  sevgilerle Dr.Vasif Ismailoglu