[LINUX:13726] Mandrake yi Kilitledim

From: metin dere (metindere@hotmail.com)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 02:38:16 EET

slm lar Mandrake 7,0 Air i kurdum ve net e cıktım ilk degildi ama genelde
KDe kullandigim icin daha once olmadi enlightenment calisiyordu X olarak.
Sonra 2 tane Netscape actim daha sonda bir IRc actim birde Kvt aciyimda FTp
yapiyim dedim ve kilitlendi ? Sasirdim ve Powerden kapatmak zorunda kaldim
daha sonra bu olay 4 defa daha arka arka basima geldi ? neden olabilir ? KDE
bir sorun yok gibi idi ama Kvt calisinca oluyor gibime geldi ? Bir bilene
sormak ta fayda var tabii :)) neyse Simdiden TSk ler

Selam, Sevgi ve Linux ile
Mdere