[LINUX:13725] Re: UPS sorunu

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 01:44:42 EET

Powershut programini daha once kullanmadim ama, muhtemelen "bilgisayari
Sleep/Suspend moduna gecir" gibi bir secenegi vardir. Yine muhtemelen, bu
programin ayarlarina ait dosya /etc icerisindedir. Biraz kurcala istersen.

Kesin bir cevap veremedigim icin ozur dilerim, ama fikir vermeye calistim.

Kolay gelsin...
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/