[LINUX:13727] RE: Fw: Re: Fw: Modem Sorunu

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 02:38:52 EET

Selamlar
Modeminiz daha once calistigina gore Linux uyumlu bir modemdir. O zaman
yapacagimiz sey cok basit. Hangi seri portta oldugunu bilmemiz yeterli.

Eger modem Windows tabiri ile com2 de ise (/dev/ttyS1) asagidaki komutu
yaziniz.

ln -sf /dev/ttyS1 /dev/modem

modem com1 de olsa idi /dev/ttyS0 yazmamiz gerekecekti.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti.
http://www.onar.com.tr