[LINUX:13724] Re: amusements ?

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 01:43:11 EET

KDE'nin Panel'i uzerine /usr/X11/bin/xload icin bir link eklersen, Panel
uzerinde XF86'nin durumunu gosterir. Ama bu ne kadar kararli bir sonuc verir
bilemiyorum... Sanirim RAM, CPU ve Thread durumunun bileskesi turunde
birseyler gosteriyor, tek grafik uzerinde.

Kolay gelsin...

Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/