[LINUX:13658] Re: apache problemi mi??*

From: bbolat (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Thu 09 Mar 2000 - 13:24:10 EET

> fakat perl dosyalarini gormek
> istedigimde malum 404 hatasini veriyor.
> komut satirindan (cgi dizinindeyim diyelim)
> perl program_ismi.pl yazdigimda normal calisiyor.
> apache nin srm.conf dosyasini falan da inceledim ama

oncelikle yazdıgın programin cgi-bin directorysinde olmasi gerekli. ya
programi oraya kopyala, ya da srm.conf ' tan cgi-bin path inin degistir.
ikinci olarak yazdigin scriptin permissionunu degistir, herkes icin
executable olmali. yoksa apache .pl uzantisina bakip perl interpreteri
cagirmaz. kolay gele