[LINUX:13657] RE: Programlama

From: bbolat (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Thu 09 Mar 2000 - 13:08:37 EET

> Kdevelop diye bisi var ben kulllanmadim (www.kdevelop.org)
> Arabirimi VC++ i andiriyor
>
> Linux RedHat 6.1 üzerinde programlama yapmak istiyorum, özellikle
> database
> ve GUI üzerine çal???cam. Bana ne gibi programlar? download
> edece?imi ve

ben kullandim. vc++ benzetmesi bayagı dogru. hem k librarylerini hem de
qt librarylerini kullanma, qt veya k tipi interface secme gibi
guzellikleri var. yalniz dikkat edin kdevelop 0.4 alfadir, bende
calismadi. 1.0 versiyonunu bulun. ek olarak qtez ve codeforge diye iki
gorsel programlama toolu daha var. son olarak tcl/tk da kolay gui
olusturmak icin bir alternatif. kolay gele