[LINUX:13659] Re: Cift ekran karti

From: Lord (master.lord@pmail.net)
Date: Thu 09 Mar 2000 - 13:27:28 EET

bir $ekilde 2. takilan ekran kartinin takildigi slot veya bios ayarlarina gore onboard ekran kartini disable edebilirsin, windows onboard karti tanidigina gore ikiside cali$icaktir eger agp deilse kartin en ba$taki slot a takarak dene olmazsa bios ayarlarindan bir bakmalisin. Bu $ekilde ben uzun sure kullanmi$tim 2 ekran kartinida.