[LINUX:13656] Re: ne2000

From: Murat Demirten (demirten@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Thu 09 Mar 2000 - 11:29:57 EET

Simdi ne2000 uyumlu ISA kartlar ile ne2000 uyumlu PCI kartlar biraz farkli
eger kartiniz ISA veriyolunu kullaniyor ise kerneldan NE2000'e modul
olarak destek verin.
Daha sonra modprobe ne io=0x240 irq=11
orneginde oldugu gibi modulu yukleyin.NE2000 modulu(ne.o) icin mutlaka
io ve irq degerlerini elle girmeniz gerekiyor.
eger kart PCI ise bu kez ne2k-pci modulunu yukleyin.
Daha sonra modprobe ne2k-pci deyin.(Burada io ve irq degerlerini elle
girmenize gerek yok)

Sevgi, Saygi, LINUX !