[LINUX:13649] Re: ne2000

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Thu 09 Mar 2000 - 10:12:25 EET

redhat 61 kullaniyorum
netconfig denedim fakat olmuyor, ayarlari dogru yaptigima eminim, saniyorum
orada biraz daha ugrasmaliyim.
kernelden destek verdim, alet acilista eth0 icin driver not loaded yada
benzeri bir hata veriyor, saniyorum bir yerde hata yaptim.
ve son olarak proxy makinamizda dns calismiyor, network ayarlarini bu yuzden
tam olarak yapamiyorum, bunun hak. ne yapmaliyim.
tesekkurler
gokcen