[LINUX:17104] Server Side Includes

From: MEHMET ÖZDOĞAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 17:21:36 EEST

Merhaba. Daha once de listeye sordum ama dogru bir cevap yerine sorumun yanlisligi yonunde birkac elestiri aldim ve sorum cevaplanmadi. Bende vazgecmistim.

Yine karsima cikti. Nasil yapacagimi bi yerlerde okudum ama olmuyor?

Birileri bana Server Side Includes i ve SHTML sayfalari ozellikle de herhangi bir html in icinden cgi programciklarini nasil calistirabilecegimi apache de ne gibi ayarlar yapmam gerektigini anlatabilirmi?