[LINUX:17115] Re: Server Side Includes

From: Onur CAKMAK (darkstar@cesan.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 00:36:56 EEST

Yanıt: MEHMET ÖZDOĞAN <mehmet@emrebilgisayar.com.tr>:

> Merhaba. Daha once de listeye sordum ama dogru bir
cevap yerine sorumun > yanlisligi yonunde birkac
elestiri aldim ve sorum cevaplanmadi. Bende >
vazgecmistim.

> Yine karsima cikti. Nasil yapacagimi bi yerlerde
okudum ama olmuyor?

> Birileri bana Server Side Includes i ve SHTML
sayfalari ozellikle de > herhangi bir html in icinden
cgi programciklarini nasil > calistirabilecegimi apache
de ne gibi ayarlar yapmam gerektigini > anlatabilirmi?

Merhaba;

SHTML içinde execution : <!--#exec cmd="/hebede.cgi" -->
include : <!--#include virtual="hebede.htm"-->

Gibi kullanman yeterli olacaktır.. Bende sorunsuz
çalışıyor (bkz. http://darkstar.cesan.com/ses
adresindeki counter)

İyi çalışmalar

Onur Can ÇAKMAK