[LINUX:17105] Re: Suse 6.4 Kurulumu

From: Fatih Demir (kabalak@gmx.net)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 17:55:08 EEST

Serkan Coskun [ Mon, Jun 19, 2000 at 07:29:54PM +0300 ] :
> Ben Suse Linux 6.4'u Internetten Hdd'ye kopyaladim daha sonra loadlin ile kuruluma basladim. "Installation Medium" u secerken dogru bir sekilde harddiski seciyorum ancak Kirmizi bir pencerede "Cannot find image file" diyor. Bu sorunu nasil cozebilirim, bana yardimci olabilirseniz cok sevinirim.

Anladiğim kadariyla "image" dosyasini yükledin. bunu CD'ye yazip oradan nosnormal
 kurabilirsin. Image dosyasinin dizinlemesine vermek işi görmez.

Bundan başka bir yol daha olmasi lazim, "loop" aygiti vasitasiyla da olur, amma
 bu konuda bilgim azdir ...

--
){
	kabalak->Fatih Demir.