[LINUX:17072] Re: ipfwadm ile ilgili bir soru

From: Deniz Bellikan (deniz@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 19 Jun 2000 - 18:14:42 EEST

> En derin saygilar sayin hocam..
> [...]
Boyle bir mail atrip kafanizi sisirmek istemezdim ama
nedense bu satirlari okurken kendimi biraz kucuk gorulmus ( yada
asagilanmis hissettim :(( )
belki bana oyle gelmistir arkadasin boyle bir kasti da olmayabilir..

herkes herseyi bilmek zorunda degildir bu listenin amacida sanirim
insalarin bilgileri paylasmasini saglama dir ( en azindan bu yakin
birseyler olarak biliyorum ben )
Neyse uzatacak degilim..
NOT belki komik gelecek ama ipfwadm nin 2.0.x serisi ipfwadm-wrapper in
da 2.2.x serisi kernellarda kullanilacagini bilmiyordum ama
ipfwadm ve ipchains 'in ne oldugunu ve nasil kullanildigini biliyorum..
yani arkadasin zahmetli gelecek olan ipchains anlatmasina gerek yok

Yinede yardimi icin tesekkur ederim tabi sonucta isimi halledip sorunu
giderdim..

                                                 DENIZ BELLIKAN