[LINUX:17095] Re: ipfwadm ile ilgili bir soru

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 13:56:09 EEST

On Mon, 19 Jun 2000, Serdar KOYLU wrote:

> En derin saygilar sayin hocam..
> Tabi ki elinizde 2.0.x kernel varsa, ipfwadm kullanacaksiniz. 2.2.x kernel
> icinde ipchains. Polemik gibi olmasin ama, benim orijinal mailden anladigim
> kadari ile, cok fazla firewall tecrubesi olmayan bir arkadas, buyuk bir
> ihtimalle bir yerlerden aldigi ipfwadm ile bir tur firewall kurali koymak
> istemis. Tabi bu program calismamis. Sonucu mesajinda goruluyor. Simdi
> ayakustu arkadasa ipchains anlatmamiz biraz zahmetli. Benim soylemeye
> calistigim, ipchains kullanmaniz hem daha iyi hemde tek cikar yolunuz.
> [...]

ArkadaSlar bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.. BazIlarI (veya CoGu)
yazdIGIm mailleri Cok sert veya agresif olarak bulmuS/buluyor olabilir..
Ama dikkat edilmeden yazIlmIS mailler gOrdUGUmde biraz bOyle davranIyorum
kusura bakmayIn.. Onceki notunuza bakarsanIz teknik olarak doGru olmayan
cUmleler kurduGunuzu gOrUrsUnUz.. Biz sizin mailinizi okuduGumuzda sizin
dUSUndUklerinizi anlamayIz saadece yazdIklarInIzdan birSeyler CIkartmaya
CalISIrIz.. Yani doGru dUSUnUyor ama maili yazarken yanlIS cUmleler kuruyor
olabilirsiniz.. Onun iCin maili bir baSkasIna yardIm amacIyla yazdIGInIzI
dUSUnUp o Sekilde mailler yazarsanIz daha iyi olur..

BirCok listede olduGu gibi bu listede de mail yazmayIp saadece insanlarIn
karSIlaStIGI sorunlarI ve onlara verilen cevaplarI takip ederek birSeyler
OGrenmeye CalISan birCok kiSi olduGunu dUSUnUyorum.. O bakImdan yanlIS
yazdIGInIz her cUmle o kiSilerin yanlIS birSeyler OGrenmelerine sebep
olacaktIr..