[LINUX:17035] Re: ipchains yeterli mi

From: Remzi AKYUZ (remziakyuz@operamail.com)
Date: Mon 19 Jun 2000 - 00:22:57 EEST

Sun, 18 Jun 2000 ,tarihinde dediniz ki:

> Sevgili Liste,
>
> Firewall kurmak için ipchains parametreleri ile yeterli olur mu sizce
Yeterli değilmi?
tcpwrappers da kullanırsa yeter gibi geliyor.
tabiki güvenlik senin sisteminde çalıştırdığın programlarla da alakalıdır.
sisteminde çalışan programlar acaba güvenli mi?
veya güncelmi ?
örnek olarak sen ne kadar ipchains kullansanda
eğer eski ve buglarla dolu bir deamon sisteminde çalışıyorsa ipchains sana
nasıl yardımcı olabilir? Bu konuda daha önce listeye bir dökümanın adresini
göndermiştim. şu an hatırlayamıyorum. fakat listede aratırsan bulabilirsin.
bana çok yardımcı oldu.
ayrıca sizin yapmak istediğiniz virtual serverde olabilir. aşağıdaki adrese
baka bilirsiniz.
http://www.linuxvirtualserver.org/
güvenlik konusundaki tecrübeleriniz ilerleyen zamanlarda listeye geçerseniz
sevinirim.
Saygılarımla.