[LINUX:17034] RE:

From: umutgokbayrak@operamail.com
Date: Mon 19 Jun 2000 - 00:08:35 EEST

Merhaba,
rm -r dizin_ismi MS-DOS daki deltree yerine gecer.

Aslinda dikkat ettiyseniz gerek zip komutunda gerekse rm de -r parametresi alt dizinleri de
kapsama anlamina geliyor. Buradaki r harfi ingilizcedeki recursive(yinelemeli) anlamina gelir.
Pek cok komut -r yi alt dizinleri de kapsamak icin kullanir.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr

> ** Original Subject: RE: [LINUX:17027]
> ** Original Sender: <e105046@orca.cc.metu.edu.tr>
> ** Original Date: Sun, 18 Jun 2000 14:59:36 -0400

> ** Original Message follows...

> Oncelikle zip sorusuna verdiginiz cevaptan dolayi tesekkur ediyorum. Yalniz zipledikten
sonra bir sorunum daha ortaya cikti. Bu seferde zipledigim