[LINUX:17036] Re: rockwell sonuc&serdar beye tesekkur

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Mon 19 Jun 2000 - 01:31:19 EEST

Herkese slm
oncelikle serdar bey size gosterdiginiz yakin ilgiden dolayi tesekkur
ediyorum. olay ilk cavap mailinin 1. bolumde cikti ve son mailin son
bolumunde yani dns ama bu sorun ne linuxdan ne benden kaynalaniyormus
tamamen SOL un azizligi. windowstanda sola baglanamayinca kafa cark etti ve
elimde olan ixir paketini actim dns lerini ogrenip /etc/resolv.conf a girnce
ve baglaninca butun sayfalari takir takir acmaya basladi. Serdar bey
modemimi tanitmada ve su an linuxtan ilk mailimi atmama yardim ettiginiz
icin cok tesekkur ederim
iyi calismalar