[LINUX:16720] Linux'a yeni baslayanlar icin yeni liste

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 11:13:25 EEST

Selamlar,

Artik, "Biz bu problemleri gormekten biktik, git manual oku" diyenlere hak
dogdu. Linux'a yeni baslayanlar icin yeni bir e-mail listesi actim, Linux
ustalari icinse bu kurulmus ve isleyen listeyi bolmemek icin Linux-usta
listesini dusunmedim, ama tabii vakti olan ve Linux'un gelismesini
dusunen Linux ustalari'da listede gereklidir. Isteyen artik Linux-yeni
listesini, acemi linux'culara veya benim gibi bilgisayarci olmayipta isini
yurutmek isteyen, man dosyalarinda "her nasilsa" istedigi yardimi
bulamayanlara bu listeyi onerebilir.

Listeye uye olmak icin: "linux-yeni-subscribe@egroups.com" adresine bos bir
mail,