[LINUX:16708] Re: ismaile

From: Ismail Kizir (ikizir@teklan.com.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 20:34:49 EEST

Ben manuel okumak yanlis demedim...
Burda bazilarindaki genel egilim, kendi kendine birseyler yapmaya calisan
kullanicilar ile system admin'leri bir tutmak... Iste bu yanlis.
Ben de elimden geldigince verdigim her cozumde insanlara o konuyla ilgili
man page'leri ve kaynaklari da veriyorum. Ama insanlari cocuk gibi
azarlamiyorum. Kimse kimsenin cocugu degil burada, hic tanimadiginiz koskoca
adamlari cocugunuz gibi azarlayamazsiniz. Iste bu yanlis.
Eger Ali kiran baskeseni oynamak istiyorsa birileri gider baska bir yerde
baska bir mail listesi kurarlar. Bu liste de kimsenin hakimiyetinde degil.
Isteyen istedigini sorar, isteyen istedigini cevaplar.

Saygilar
Ismail Kizir