[LINUX:16660] Re: Yanina cirak almak isteyen master araniyor!

From: Mete Balci (mete@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 10:24:17 EEST

Merhaba,

Sanirim boyle bir ihtiyaci (kullanici bazinda cpu ve mem kisitlamasi
yapilabilir mi ?) olan birisinin; man komutunu, /usr/doc 'u, c yada benzer
bir programlama dilini bildigini varsaymaliyiz. Olayin kac tane proje
yapmak ile ne ilgisi var ki ? Kullaniciya support etmek baska sey, sys.
admin. in ihtiyaclari bambaska birsey !

Mete BALCI
ITU