[LINUX:16633] Yanina cirak almak isteyen master araniyor!

From: Ismail Kizir (ikizir@www.simteks.com.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 00:19:23 EEST

Selamlar,

Arkadaslar, bu kadar zamandir susuyorum...
Neyi merak ediyorum biliyor musunuz?
1) Bu "get len manuel oku çaylak" muhabbeti yapan guzel kardeslerden kaci
programci?
2) Bu buyuk arkadaslar kac tane projenin altina imza attilar?
3) Bu projeler kac kisi/firma tarafindan kullaniliyor?

Neden biliyor musunuz? Bu buyuk programci kardesler musterilerinin de bu
sartlari haiz olduguna inaniyorlar da, buna ragmen buyuk bir musteri
portfoyune sahiplerse; programlarini kullanici dostu ve eksiksiz(ve ornekli)
manuellerle birlestirmeden bu isi yapiyorlarsa hem wallah hem billah bizim
sirketi kapatip ortaklarla beraber, karin tokluguna bu arkadaslarin yanina
ciraklik yapmaya gidecez.

Evet abiler! Cirak isteyen? Ne is olsa yapariz :)

Sevgiler,saygilar
Ismail Kizir